Divizia CREC Financiar propune clientilor sai o gama complexa de servicii si produse de finantare, adresat atat persoanelor fizice cat si persoanelor Juridice:
servicii de identificare a ofertelor de creditare potrivite nevoilor dumneavoastra;
servicii de asistenta in cadrul negocierilor intre client si Banca partenera (daca este cazul);
servicii de asistenta si consiliere pana la semnarea contractului de credit;
servicii suport pentru reducerea comisioanelor ;
Suport microîntreprinderi
Divizia CREC Suport IMM propune clientilor sai, prin resurse proprii sau partenerii nostri, o gama completa de servicii de suport si consultanta afacere:
servicii de infiintare a societatii comerciale;
servicii suport pentru Contabilitate, Resurse Umane, IT;
servicii de consultanta pentru dezvoltare afacerii;
servicii de consultanta pentru eficientizarea afacerii;
servicii de consultanta pentru reducerea de cheltuieli.
Consultanță imobiliară
Divizia CREC Imobiliar propune clientilor sai, prin resurse proprii sau prin partenerii nostri, un pachet complet de servicii de consultanta imobiliara:
servicii de intermediere pentru vanzarea sau cumpararea bunurilor imobiliare;
servicii de asistenta in cadrul negocierilor intre Vanzator si Cumparator in vederea incheierii unei tranzactii imobiliare;
servicii suport de evaluare a bunurilor imobiliare, estimare de pret prin analiza comparativa de piata in vederea stabilirii pretului de promovare / vanzare / cumparare;
servicii de asistenta si consiliere pana la semnarea contractului de vanzare-cumparare, atat pentru vanzator cat si pentru cumparator.
CREC PREMIUM Advisors a fost infiintata in anul 2017, servind categoriile de clienti pentru cele trei linii de business: Credite Persoane Fizice si Juridice, Suport Microintreprinderi si Consultanta Afaceri; Consultanta Imobiliara
Informarea corecta si consilierea consultativa a clientilor companiei;
Optimizarea permanenta a calitatii serviciilor oferite;
Promptitudine si respectarea termenelor contractuale;
Imbunatatirea continuua a increderii clientilor;
Loialitate fata de clientii si partenerii companiei.
Asigurarea unui nivel ridicat de satisfactie a clientilor prin oferirea unor servicii de calitate;
Influentarea intr-un mod pozitiv a perceptiei clientilor asupra serviciilor oferite;
Asigurarea eficientei si profitabilitatii companiei;
Diversificarea serviciilor prestate;
Crestere progresiva si sanatoasa a cotei de piata a companiei;
Eficientizarea consumului de resurse.